Увага! Сайт Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана
змінив адресу на kneu.edu.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 20 секунд.




Розширений пошук

Реєстрація



           














welcome@kneu.kiev.ua

bigmir)net TOP 100



 

укр | eng |

   Роботи з демонтажу та монтажу вікон металопластикових 
Назад


Дата: 06.10.10 12:40  


оголошення про проведення відкритих, двоступеневих торгів


  
1. Замовник:
1.1. Найменування     Державний вищий навчальний заклад
 «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
      1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ  02070884
      1.3. Місцезнаходження.  Україна м. Київ, 03680, пр. Перемоги, 54/1
      1.4.  Реєстраційний рахунок замовника
р/р35228006000052 в ГУДКУ м. Києва МФО 820019, код банку 820019
      1.5.  Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками
(прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail)
 Мякушко Микола Васильович – головний інженер,
м. Київ, вул. Желябова, 4 (гуртожиток №3), т. (044) 371-61-96 (обсяги робіт, специфікація, технічні питання)
 Узунов Лев Олександрович – заступник голови тендерного комітету,
м. Київ, просп. Перемоги, 54/1. каб. 216. т./ф. (044) 371-61-72 (питання щодо процедури закупівлі)
      1.6.    Головний   розпорядник   коштів
  МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ  код 00027677
      2. Джерело фінансування закупівлі
Кошти  державного бюджету (спеціальний фонд)
      3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу,
на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
      4.Адреса веб-сайту,
на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності) http://kneu.kiev.ua/ua/publication/content/486.htm
      5. Інформація про предмет закупівлі
      5.1.  Найменування предмета закупівлі  Роботи з демонтажу та монтажу вікон металопластикових
      5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 
107 шт. одного типорозміру
      5.3.  Місце  поставки товарів, виконання робіт чи  надання послуг)
м. Київ, просп. Перемоги. 54/1 корп.№1; вул. Дегтярівська, 49-г – корп.№2-3
      5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг
           жовтень-грудень 2010 р.
    6. Місце отримання документації конкурсних торгів
       Україна м. Київ, 03680, пр. Перемоги, 54/1, каб. 216
        7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати)
        7.1. Розмір 4000,00 грн. (чотири тисячі гривень 00 коп.)
        7.2. Вид банківська гарантія
        7.3. Умови надання
 строк дії: 90 днів з дня розкриття конкурсних пропозицій;
 забезпечення пропозиції не повертається: абз.2,3 п.3 ст.24 Закону України «Про здійснення державних закупівель»
         8. Подання пропозицій конкурсних торгів:
         8.1. Місце Україна, м. Київ, пр. Перемоги 54/1 к.216
         8.2. Строк 15 вересня 2010 р. до 12-00 за київським часом.
         9. Розкриття  пропозицій конкурсних торгів:
         9.1. Місце Україна м. Київ, 03680, пр. Перемоги, 54/1, каб. 216
         9.2. Дата 15 вересня 2010 р.
         9.3. Час   14-00 за київським часом
         10. Додаткова інформація  кваліфікаційні критерії до учасників відповідно ст. 16 Закону.
Довідки за телефонами : т. (044) 371-61-96, т./Ф.(044) 371-61-72, tender01@kneu.kiev.ua

Проректор з економічних та соціальних питань,
 Голова тендерного комітету                                                ______________В.П. Штуль
                                                                                                          підпис, М.П.

Заступник голови тендерного комітету -Узунов Лев Олександрович (044) 371-61-72

 

 

Державний вищий навчальний заклад

 «Київський національний економічний університет

 імені Вадима Гетьмана»

робот  з демонтажу та монтажу вікон металопластикових

 

 

 

 

© 2010 Всі права захищені.
Використання цього документу або будь-якої його частини будь-яким способом
без письмового дозволу комітету з конкурсних торгів
ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» заборонено.

 

 

 

                                                                                                Затверджено
на засіданні тендерного комітету з конкурсних торгів
 ДВНЗ «Київський національний економічний
 університет імені Вадима Гетьмана»
протокол № -21/ВТ від 04.08.2010 р.


Голова комітету з конкурсних торгів___________________

Штуль В.П.

 

 

 


ДОКУМЕНТАЦІЯ
з конкурсних торгів

на закупівлю

робіт з демонтажу та монтажу вікон металопластикових

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Київ – 2010 р.

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

“Процедура закупівлі – відкриті торги”


Порядок заповнення документації конкурсних торгів



Розділ 1. Загальні положення

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону. Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом

2. Інформація про замовника торгів:

 

- повне найменування:

Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет   імені Вадима Гетьмана» (далі-Замовник)

- місцезнаходження:

Україна, 03680, м. Київ, пр. Перемоги, 54/1

- посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:

Мякушко Микола Васильович – головний інженер, м. Київ, вул. Желябова, 4 (гуртожиток №3), т. (044) 371-61-96 (обсяги робіт, специфікація, технічні питання)

 Узунов Лев Олександрович – заступник голови тендерного комітету, 
м. Київ, просп. Перемоги, 54/1. каб. 216. т./ф. (044) 371-61-72 (питання щодо процедури закупівлі)

 

3. Інформація про предмет закупівлі

 

- найменування предмета закупівлі:

Роботи з демонтажу та монтажу вікон металопластикових

 

- вид предмета закупівлі:

Роботи з демонтажу та монтажу 107 шт. вікон металопластикових одного типорозміру (2020-h*2360)

- місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):

м. Київ, просп. Перемоги. 54/1 корп.№1; вул. Дегтярівська, 49-г – корп.№2-3
107 шт. одного типорозміру

 

- строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):

 жовтень-грудень 2010 р.

 

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня.
Замовник може встановити, що у разі, якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну пропозиції конкурсних торгів у _________ (зазначається валюта). При цьому при розкритті пропозицій конкурсних торгів ціна такої пропозиції конкурсних торгів перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до _________ (зазначається валюта), встановленим Національним банком України на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів, про що зазначається у протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів. У такому разі документація конкурсних торгів повинна містити формулу (механізм, спосіб) зазначеного перерахунку.

7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів

Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 цього Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені цим Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації конкурсних торгів

1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів

Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення у відповідність документації конкурсних торгів із вимогами чинного законодавства або внесення змін вимагає рішення органу оскарження. У такому разі замовник вносить відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжує строк подання пропозицій конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз'яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

 

Розділ 3. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.
Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів.
Учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів як по всьому предмету закупівлі, так і по визначеним частинам предмета закупівлі (зазначається у разі визначення замовником частин предмета закупівлі (лотів).
Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів______________ (замовником зазначається відповідний документ).
Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.
На конверті повинно бути зазначено:
- повне найменування і адреса замовника;
- назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;
- повне найменування учасника процедури закупівлі, його адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;
- маркування: „Не відкривати до 14-00  15 вересня 2010 р.

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:
- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів;
- документа, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- документального підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником;
- документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

Враховуючі положення ч.1 ст. 902 Цивільного Кодексу України, що учасник  повинен надати послугу особисто всі документи повинні бути видані на ім’я учасника.

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

У разі якщо замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції конкурсних торгів, у документації конкурсних торгів зазначається така інформація:
- розмір забезпечення пропозиції конкурсних торгів: ________________(визначається замовником відповідно до частини першої статті 24 Закону. У разі якщо пропозиції конкурсних торгів подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення пропозиції конкурсних торгів встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота));
- види забезпечення пропозиції конкурсних торгів: банківська гарантія (оригінал)
Розмір 4000,00 грн. (чотири тисячі гривень 00 коп.)
(визначаються замовником відповідно до підпункту 8 частини першої статті 1 Закону).
- строк дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів 90 днів з дня розкриття конкурсних пропозицій.

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Замовник повертає забезпечення пропозиції конкурсних торгів учаснику протягом 3 банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів у разі:
- закінчення строку дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів, зазначеного у документації конкурсних торгів;
- укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем конкурсних торгів;
- відкликання пропозиції конкурсних торгів до закінчення строку її подання;
- закінчення процедури закупівлі у разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, що подали пропозиції конкурсних торгів.
У залежності від виду надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів замовник визначає способи його повернення учаснику процедури закупівлі.
Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не повертається замовником у разі:
- відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником після закінчення строку її подання;
- не підписання учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю;
Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції конкурсних торгів (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету (у разі здійснення закупівлі підприємствами, об'єднаннями підприємств не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок підприємства, об'єднання підприємств ).

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 днів (зазначається замовником, але не менше, ніж 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів). До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.
Учасник має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

При визначені кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону.
Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Кваліфікаційні критерії до учасників викладені у додатку 2 цієї документації конкурсних торгів.

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону.

 

 7.1. Запропоновані учасником роботи з демонтажу та монтажу металопластикових конструкцій та вікон (саме вікна)повинні відповідати наступним характеристикам:

Формальні характеристики:

розміри, комплектація, вид відкривання, кольори, матеріал  (дивись Додаток 3 до цієї документації конкурсних торгів) повинні відповідати наступним стандартам:

-          ДСТУ Б В.2.6-15-99 «Вікна й двері полівінілхлоридні. Загальні технічні умови»;

-          ДСТУ Б В.2.7-107-2001 «Будівельні матеріали. Склопакети клеєні будівельного призначення»;

-          ДСТУ Б В.2.7-122-2003 «Будівельні матеріали. Скло листове. Технічні умови»

-          ДСТУ Б В.2.7-130-2007 «Будівельні матеріали. Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови».

Функціональні характеристики:

теплоізоляція (теплозахист), вентиляція (повітрообмін), надійність захисту від проникнення дощової води; звукоізоляція, вогнестійкість, надійність експлуатації повинні відповідати наступним стандартам:

       - ДСТУ Б В.2.6-17-2000 (ГОСТ 26602.1-99) «Блоки віконні й дверні. Методи визначення опору теплопередачі»;

       - ДСТУ Б В.2.6-18-2000 (ГОСТ 26602.2-99) «Блоки віконні й дверні. Методи визначення повітро - і водопроникності»;

       - ДСТУ Б В.2.6-19-2000 (ГОСТ 26602.3-99)  «Блоки віконні й дверні. Методи визначення звукоізоляції»;

      - ДСТУ Б В.2.6-20-2000 (ГОСТ 26602.4-99)  «Блоки віконні й дверні. Методи визначення загального коефіцієнта пропущення світла»

           - відповідати вимогам діючого санітарного законодавства України, бути безпечними для здоров’я  людини.

 

 7.2.    Віконний блок ПВХ вікна повинен  бути виготовлений  в умовах вітчизняного сертифікованого виробництва.

 

7.3. Інформація про відповідність запропонованих вікон метало пластикових:

 - технічним характеристикам документації конкурсних торгів;

 - формальним та функціональним характеристикам згідно п.7.1.

 повинна бути підтверджена наступними документами:

оригіналами чи копіями ( що завірені печаткою учасника):

  - сертифікатів на виробництво віконного блоку ПВХ вікна;

  - сертифікатів відповідності продукції:

 - профілю (дані сертифікату та протоколу випробувань повинні відповідати маркуванню на профілі);

- скла (склопакету);

- ущільнювачів;

        - фурнітури;

8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

Замовник може визначати окремі частин предмета закупівлі (лоти) із зазначенням вимог до них згідно з нормами Закону.

Частини предмету закупівлі в цих торгах не передбачені

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:
- спосіб подання пропозицій конкурсних торгів:

- місце подання пропозицій конкурсних торгів:

- кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час):

Особисто або поштою

 

Місце Україна, м. Київ, пр. Перемоги 54/1 к.216

 
Строк 15 вересня 2010 р. до 12-00 за київським часом.

 

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу.

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

- місце розкриття пропозицій конкурсних торгів:

- дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

Місце Україна м. Київ, 03680, пр. Перемоги, 54/1, каб. 216
Дата  15 вересня 2010 р. 
Час    14-00 за київським часом

До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.
Повноваження представника учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або підсвічення водія.
(замовник може визначити інший документ, що посвідчує особу уповноваженого представника учасника).

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою затвердженою уповноваженим органом.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

Розділ 5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

Замовник має право звернутися до учасників за роз'ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.
Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини п'ятої статті 28 Закону.  (Див. Додаток 4 документації конкурсних торгів)

2. Виправлення арифметичних помилок

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.
Замовник зазначає умови та порядок виправлення арифметичних помилок.
Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

3. Інша інформація

Замовник у документації конкурсних торгів може зазначити іншу необхідну інформацію відповідно до законодавства.

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону;
не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;
не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів – банківської гарантії (оригінал), якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону;
3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги у разі:
відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;
неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;
виявлення факту змови учасників;
порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;
подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;
відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;
якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.
Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено у документації конкурсних торгів.
Торги можуть бути відмінені частково (за лотом).
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:
ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

Розділ 6. Укладання договору про закупівлю

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції,
але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.
(Під час здійснення закупівель за скороченою процедурою замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції у строк не раніше ніж через п'ять днів з дня публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 14 днів з дня акцепту).

2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю

Зазначається замовником відповідно до вимог статей 40, 41 Закону.

 Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати ліцензію на проведення будівельно-монтажних робіт (коди 3.02.01, 3.02.02)

 

ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ

 1.  В порядку та умовах, визначених цим договором, Підрядник бере на себе зобов’язання:

- виконати роботи з демонтажу та монтажу металопластикових конструкцій та вікон

 в будівлі Замовника (за адресою м. Київ, просп. Перемоги 54/1, а Замовник  зобов’язується прийняти та оплатити виконані роботи.

2. Строки виконання робіт встановлюються Договором підряду, визначаються датою їх початку та закінчення  та невід’ємною частиною договору підряду є календарний план виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів ) робіт , передбачених договором підряду.

       3.   Замовник має право:

         - відмовитися від прийняття закінчених робіт  у разі виявлення суттєвих  недоліків, що виникли внаслідок допущених підрядником порушень, або  вимагати їх безоплатного виправлення  протягом 15 днів з моменту їх виявлення та складання  відповідного акту уповноваженими представниками обох сторін;

         - відмовитися від договору підряду та вимагати відшкодування збитків, якщо підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк , визначений договором підряду , стає неможливим ;

         - відмовитися від договору підряду в будь-який час до закінчення виконання робіт

оплативши підряднику виконану частину робіт з відшкодуванням збитків, завданих такою відмовою ;

          - ініціювати внесення змін у договір підряду, вимагати розірвання договору підряду та відшкодування  збитків за наявності істотних порушень підрядником умов договору підряду.

 

     4. Підрядник несе відповідальність за неналежне використання, втрату, знищення або пошкодження ( псування ) з його вини переданих йому замовником  матеріальних ресурсів.

    

    5. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації  та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.  На всі встановлені конструкції металопластикових вікон Підрядником встановлено гарантійний термін _____________________.

     6.  При виконанні робіт  Підрядник дотримує вимог  відповідних законодавчих актів з питань охорони праці ,.техніки безпеки та протипожежної безпеки.

    7.  Договір набуває чинності з дня його підписання.

    8.  Умови та порядок  розрахунків :

Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України на  умовах ____________________________________________

    У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х  банківських днів  з дати отримання Замовником бюджетного  призначення на свій розрахунковий рахунок

    9. Строк виконання:______________________________(вказати в місяцях)

    10. За порушення умов договору винна сторона відшкодовує заподіяні збитки іншій стороні в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Повний текст Договору на постачання товару складається відповідно до чинного Законодавства України.

 

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору не вимагається.

 

Додаток 1


документації конкурсних торгів

                                      

Форма пропозиції  конкурсних торгів на участь у відкритих торгах

на закупівлю

робіт з демонтажу та монтажу вікон металопластикових

 

Уважно вивчивши документацію конкурсних торгів, не маємо зауважень до неї і цим подаємо на участь у торгах свою пропозицію конкурсних торгів:

1.      Повне найменування Учасника

2.      Адреса (юридична та фактична)

3.      Телефон/факс

4.      Керівництво (прізвище, ім’я по батькові)

5.      Форма власності та юридичний статус підприємства (організації); назва та адреса головного підприємства, дата утворення, місце реєстрації; спеціалізація

6.      Коротка довідка про діяльність підприємства

7.      Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів

8.      Термін виконання (роб. днів)

9.      Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедур закупівлі

10.  Умови та порядок розрахунків (кал. днів)

11.  Додаткові відомості

12.  Цінова пропозиція (заповнити таблицю)

Назва предмета закупівлі згідно переліку Додатку 3   документації конкурсних торгів

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю (з ПДВ), грн.

Загальна вартість, (з ПДВ)грн.

Вікно «2020-h*2360» з монтажем

од.

107

 

 

Загальна вартість (з ПДВ) пропозиції конкурсних торгів, грн.

 

 

До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (при її відповідності всім вимогам) мають силу протоколу намірів між нами. 

Ми згодні дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90-ти календарних днів з дня відкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція  конкурсних торгів буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

Якщо наша пропозиція конкурсних торгів буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір протягом 21-го робочого дня з дати акцепту пропозиції конкурсних торгів.

            

               М.П.                                                              _______________________________________________

                                                                                                 (Підпис керівника підприємства, організації, установи)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

 

 

Додаток 2

документації конкурсних торгів


                                                                          

 

Кваліфікаційні критерії до учасників відкритих торгів на закупівлю

робіт з демонтажу та монтажу вікон

 металопластикових

 

Кваліфікаційні критерії

Перелік документів, необхідних для оцінки відповідності учасників кваліфікаційним критерії

1. Наявність відповідного дозволу або ліцензії

1.1. Ліцензія на проведення будівельно-монтажних робіт (коди 3.02.01, 3.02.02), що видана учаснику цих торгів Державної Архітектурно-будівельної інспекцією та її уповноваженими представниками.

2. Наявність коштів, обладнання та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

2.1. Завірена копія фінансового балансу за попередній рік.

2.2. Оригінал (або нотаріально завірена копія) довідки з банку про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність заборгованості по кредитам не більше двомісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.

2.3. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал підприємства Учасника.

2.4. Довідка у довільній формі, що містить опис технічних можливостей підприємства Учасника.

3. Сплата податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України

3.1. Оригінал (або нотаріально завірена копія) довідки ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні та власній країні іноземного суб’єкта господарювання не більше двомісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.

4. Здійснення підприємницької діяльності відповідно до положень статуту Учасника

4.1. Копія Статуту Учасника.

4.2. Завірена печаткою Учасника копія довідки про включення його до ЄДРПОУ.

4.3. Завірена печаткою учасника копія документа про державну реєстрацію постачальника.

5. Відсутність підстав для відмови в торгах, передбачених в п.8, Ст. 17 Закону та інших нормативних документах чинного законодавства України

5.1. Оригінал (або нотаріально завірена копія) довідки, виданої Агентством з питань банкрутства або його територіальними органами, про те, що проти Учасника не порушено провадження у справі про банкрутства не більше двомісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.(п.8, Ст. 17 Закону)

6. Виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі

 

 

6.1. Відомості про обсяги найбільших замовлень за останні 3 роки по групам товарів, які є об’єктом даної закупівлі (у довільній формі).

6.2. Принаймні 2 відгуки про роботу Учасника від колишніх клієнтів.(за бажанням учасника)

 

Вся інформація та документи згідно Додатку 2 документації конкурсних торгів повинні бути розміщені у наведеній послідовності.



                                                                                         Додаток 3

 документації конкурсних торгів

Специфікація

Замовник проводить конкурсні торги  на закупівлю згідно з умовами,

визначеними у цій документації конкурсних торгів.

 

 

 

Віконний блок (мал.1) ПВХ вікна повинен складатися з:

-          рами:

         - ПВХ профіль: Salamander, KBE, Rehau  або  вітчизняний еквівалент, білого кольору;

 + міцний металевий підсилювач в середині вікна;

 

-          стулки з поворотно-відкидним механізмом ;

-          імпости (розділяють конструкцію на частини);

-          штапиків;

          -    фурнітури: (MACO, ROTO, WINKHAUS або  вітчизняний еквівалент);

-          склопакета: однокамерного із  прозорим полірованим склом завтовшки 4 мм;

-          ущільнювачів - що проходять по краю склопакета по обидва боки, а також захищають простір між рамою й стулкою. Обов’язкова безперервність ущільнювачів по периметру рами й стулок.(якість гуми згідно ДСТУ)

 

мал.1

 

Монтаж:

 

1.         Демонтаж існуючих дерев’яних  вікон з пройм.

2.         Підготовка віконної пройми до встановлення вікна

3.         Встановлення віконного блоку

4.         Кріплення віконного блоку до пройми згідно норм ДСТУ.

5.         Відливи (встановлення)

6.    Підвіконня (встановлення)

 

Примітка: відкоси не потрібні (Замовник робить власноруч)

 

 

                                                                                                       Додаток 4
документації конкурсних торгів


     Критерії та методика оцінки  пропозицій конкурсних торгів

 

Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі наступних критеріїв:

а) ціна;

б) умови та порядок розрахунків;

в) термін виконання робіт.

Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.

Кількість балів кожної пропозиції конкурсних торгів визначається сумарно. Максимально можлива кількість балів «X» дорівнює 100.

1. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 80 балам.

2. Кількість балів по критерію умови та порядок розрахунків дорівнює 10 балам.

3. Кількість балів по критерію термін виконання дорівнює 10 балам.

 

Методика оцінки

1. Кількість балів за критерієм “Ціна” визначається наступним чином. Пропозиції конкурсних торгів, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій конкурсних торгів визначається за формулою:

X обчисл  = (Zmin/Zобчисл)*80, де

X обчисл – обчислювана кількість балів;

Zmin  - найнижча ціна;

Zобчисл – ціна пропозиції конкурсних торгів, кількість балів для якої обчислюється;

80 – максимально можлива кількість балів за критерієм  “ціна”.

 

   2.   Максимальна кількість балів по критерію Порядок та умови розрахунків дорівнює 10 балів.

           Кількість балів за критерієм Порядок та умови розрахунків визначається за наступним чином:

 

відстрочка платежу по факту виконання  от 25 (включно) календ. днів – 10 балів;

оплата по факту виконання з відстрочкою от 5  до 25 календарних днів – 7 балів;

попередня оплата до 30% - 1 бал.

 

3. Кількість балів за критерієм Термін виконання” визначається наступним чином. Пропозиції конкурсних торгів термін постачання по якій найвигідніший (мінімальний) присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій конкурсних торгів визначається за формулою:

  • X обчисл  = Тminобчисл*10, де

    X обчисл – обчислювана кількість балів;

    Тmin – найкоротший термін виконання (в роб. днях);

    Тобчисл – термін постачання по пропозиції конкурсних торгів, кількість балів для якої обчислюється;

 

     Всі пропозиції конкурсних торгів, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання сумарного показника. У випадку однакового значення показника «X» переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за умови участі в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися  порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

Протокол

про розкриття конкурсних пропозицій

 

                                                         № 20 від 15.09.2010р.

1.      Замовник торгів

1.1.            Найменування замовника.

Державний вищий навчальний заклад

„Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана”

1.2.            Місцезнаходження

03680,Україна, м. Київ, просп. Перемоги, 54/1

1.3.            Відповідальний за проведення торгів.

Мякушко Микола Васильович – головний інженер, т. (044) 371-61-96

Інформація про предмет закупівлі

Роботи з демонтажу та монтажу вікон метало пластикових, 107 шт. одного типорозміру

         3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, 
опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель.
16.08.2010 р. ВДЗ №33(421) оголошення №28340

4. Розкриття цінових пропозицій відбулось:

Дата: 15 вересня 2010 р., час: 14-00

Місце розкриття: 03680,Україна, м. Київ, просп. Перемоги, 54/1, каб.216

5.      Перелік конкурсних  пропозицій, запропонованих учасниками процедури закупівлі:

 

 

Номер

 і дата реєстрації

замовником  конкурсної (цінової)

пропозиції

 

Повне найменування, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ініціали (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі,

місцезнаходження, телефон/факс

 

Інформація про наявність та правильність оформлення всіх необхідних документів, передбачених запрошенням до закупівлі 

 

Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них)

 

Примітки

(не оцінюється) 

1.(№46) 15.09.2010 р.

ТОВ «СИМВОЛ S»

код 32185988

40007, Україна, м. Суми, вул. П.Комуни 30/120, т./ф. (0542) 60-37-53

+

 

 

 

 

 

312757,79 грн.

Умови розрахунків

Відстрочка 25 кал. днів включно

 

 

Термін виконання робіт

26 роб. днів

2. (№48) 15.09.2010 р.

ТОВ «ВЕНА»

код 14245188

14000, Україна, м. Чернигів, пр. Перемоги, 67, оф.2

Відсутні: - «основні умови договору»;

 - сертифікати на фурнітуру, ущільнювачі.

 - довідка з обслугов. банку про відсутність заборгованості за кредитами.

280816,45 грн.

Умови розрахунків

Відстрочка 30 кал. днів

 

Термін виконання робіт

15 роб. днів

3.(№49) 15.09.2010 р.

Приватна фірма «ГАРАНТСЕРВІС»

код 21607864

08600, Україна, Київська обл., м. Васильків, вул. Фрунзе, 51-А, т.(044) 524-66-70

+

354147,00 грн.

Умови розрахунків

Відстрочка 90 кал. днів

 

 

Термін виконання робіт

21 роб. день

 

 

6. Присутні:

6.1. Від учасників процедури закупівлі:

 

 

_____________________________

(посада, прізвище, ім'я, по батькові)

 

____________

(підпис) 

 

_____________________________

(посада, прізвище, ім'я, по батькові)

 

____________

(підпис) 

 

_____________________________

(посада, прізвище, ім'я, по батькові)

 

____________

(підпис) 

 

Зауваження учасників процедури закупівлі (у разі наявності)

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

6.2. Від замовника (члени комітету з конкурсних торгів):

 

 

Заступник Голови комітету з конкурсних торгів Узунов Л.О.

 

____________

(підпис)

 

Відповідальний секретар комітету з конкурсних торгів  Чадронцева Л.М.

 

                          ____________

(підпис)

 

Член комітету з конкурсних торгів

Величко Т.В.

 

____________

(підпис)

 

Член комітету з конкурсних торгів

Гусак В.В.

 

____________

(підпис)

 

Член комітету з конкурсних торгів

Остапенко Н.І.

 

____________

(підпис)

 

Член комітету з конкурсних торгів

Овсяннікова Т.В.

 

____________

(підпис)

 

         Головний інженер                                                                          Мякушко М.І.                                                                    

                                                              _____________________

           

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів,

проректор з  науково-педагогічних,

економічних та соціальних питань                    ____________В.П. Штуль

 

Протокол

відхилення конкурсної пропозицій

 

№ 20-в   від 16.09.2010 р.

 

1.      Замовник торгів

1.1.            Найменування замовника.

Державний вищий навчальний заклад

„Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана”(далі-Замовник)

1.2.            Місцезнаходження

03680,Україна, м. Київ, просп. Перемоги, 54/1

1.3.            Відповідальний за проведення торгів.

Мякушко Микола Васильович – головний інженер т.(044) 371-61-96

         2. Інформація про предмет закупівлі

Роботи з демонтажу та монтажу вікон метало пластикових,

 107 шт. одного типорозміру

 16.08.2010 р. ІБ «ВДЗ» №33(421) оголошення №28340

3. Розкриття цінових пропозицій відбулось:

Дата: 15 вересня 2010 р., час: 14-00

Місце розкриття: 03680,Україна, м. Київ, просп. Перемоги, 54/1, каб.302

3.      Перелік тендерних (цінових) пропозицій,
запропонованих учасниками процедури закупівлі:

 

 

Номер

 і дата реєстрації

замовником  тендерної (цінової)

пропозиції

 

Повне найменування, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ініціали (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі,

місцезнаходження, телефон/факс

 

 

Інформація про наявність та правильність оформлення всіх необхідних документів, передбачених запрошенням до закупівлі 

 

Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них)

 

Інші критерії оцінки 

1.(№46) 15.09.2010 р.

ТОВ «СИМВОЛ S»

код 32185988

40007, Україна, м. Суми, вул. П.Комуни 30/120, т./ф. (0542) 60-37-53

+

 

 

 

 

 

312757,79 грн.

Умови розрахунків

Відстрочка 25 кал. днів включно

 

 

Термін виконання робіт

26 роб. днів

2. (№48) 15.09.2010 р.

ТОВ «ВЕНА»

код 14245188

14000, Україна, м. Чернигів, пр. Перемоги, 67, оф.2

Відсутні: - «основні умови договору»;

 - сертифікати на фурнітуру, ущільнювачі.

 - довідка з обслугов. банку про відсутність заборгованості за кредитами.

280816,45 грн.

Умови розрахунків

Відстрочка 30 кал. днів

 

Термін виконання робіт

15 роб. днів

3.(№49) 15.09.2010 р.

Приватна фірма «ГАРАНТСЕРВІС»

код 21607864

08600, Україна, Київська обл., м. Васильків, вул. Фрунзе, 51-А, т.(044) 524-66-70

+

354147,00 грн.

Умови розрахунків

Відстрочка 90 кал. днів

 

 

Термін виконання робіт

21 роб. день

 

 

4. При детальному розгляді тендерних пропозицій учасників з’ясовано наступне:

 

 1). Пропозиції        1. (№46) ТОВ «СИМВОЛ S»,

                                    3. (№49) Приватної  фірми «ГАРАНТСЕРВІС»,

 

незважаючи на дрібні недоліки
відповідають умовам документації конкурсних торгів(далі ДКТ) та допущені до оцінки.

 

2). В пропозиції 2.(№48) ТОВ «ВЕНА»:

         - довідка з обслуговуючого банку про відсутність
(наявність) заборгованості за кредитами (додаток 3, п2.2 ДКТ та абз.4 п.2 Ст.16 ЗУ)

         -  проект договору  або основні умови ,
які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю (розділ 6 п.2 ДКТ та абз.7,п.2,Ст. 22 ЗУ);

         - сертифікат відповідності продукції на фурнітуру (абз.8,п.7.3.ДКТ);

         - сертифікат відповідності продукції на ущільнювачі.(абз.8,п.7.3.ДКТ)

 

 Висновок:  

 

 Пропозицію конкурсних торгів 2.(№48) ТОВ «ВЕНА» Замовник відхиляє на підставі СТ.29 тому що:

-          учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 ЗУ;

-          пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

 

 

5.1. Комітетом з конкурсних торгів було
проведено голосування з питань, що зазначені в п.1) та 2) цього протоколу:

 

-  допустити до оцінки пропозиції учасників:      

1. (№46) ТОВ «СИМВОЛ S»,

3. (№49) Приватної  фірми «ГАРАНТСЕРВІС»                                          

 

- відхилити конкурсну пропозицію учасника:

 2.(№48) ТОВ «ВЕНА»

 

  Шляхом голосування членів комітету  з конкурсних торгів одноголосно прийнято рішення «так».

 

  Повідомити учасника, пропозицію якого було відхилено про прийняте рішення протягом трьох робочих днів.

 

   Провести оцінку конкурсних пропозицій учасників, що допущені до оцінки.

 

5.2 Від замовника (члени тендерного комітету):

 

 

Заступник голови комітету з конкурсних торгів

 Узунов Л.О.

 

____________

(підпис)

 

Відповідальний секретар комітету з конкурсних торгів

Чадронцева Л.М.

 

 

____________

(підпис)

 

Член комітету з конкурсних торгів

Величко Т.В.

 

____________

(підпис)

 

Член комітету з конкурсних торгів

Гусак В.В.

 

____________

(підпис)

Член комітету з конкурсних торгів

Остапенко Н.І.

____________

(підпис)

 

Член тендерного комітету

Овсяннікова Т.В.

 

____________

(підпис)

 

 

Мякушко М.В. (головний інженер)                                   _____________________

           

 

Голова комітету з конкурсних торгів,

Проректор з науково-педагогічної роботи,

 економічних та соціальних питань                     ______________В.П. Штуль

 

 

ПРОТОКОЛ  №20-оц

 ОЦІНКИ КОНКУРСНИХ ЦІНОВИХ  ПРОПОЗИЦІЙ

 

м. Київ                                                                                                “16” вересня 2010 р., 12-00

 

1.Замовник торгів

1.1. Найменування

 Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет

 імені Вадима Гетьмана» (далі Замовник)

.

1.2. Місцезнаходження: Україна м. Київ, 03680, пр. Перемоги, 54/1 .

 

1.3. Відповідальний за проведення торгів:
 Мякушко Н.В. - головний інженер, т. (044) 371-61-96

 

 

2. Інформація про предмет закупівлі

Роботи з демонтажу та монтажу вікон  металопластикових
107 шт. одного типорозміру

 

 

3.Дата оприлюднення та номер оголошення
про проведення процедури закупівлі
, опублікованого в
державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель

Оголошення в ІБ «Вісник Державних закупівель» 16.08.2010 р. ІБ «ВДЗ» №33(421) №28340

 

4. Проведення оцінки тендерних (цінових) пропозицій відбулось:

3.1. Місце: Україна м. Київ, 03680, пр. Перемоги, 54/1 , каб. 216.

3.2. Дата: 16.09.2010р., Час: 12-00 год. (за київським часом).

 

5. Перелік  конкурсних цінових пропозицій, допущених до оцінки:

 

Таблиця№1

 

1.(№46) 15.09.2010 р

ТОВ «СИМВОЛ S»

код 32185988

40007, Україна, м. Суми, вул. П.Комуни 30/120, т./ф. (0542) 60-37-53

 

3.(№49) 15.09.2010 р.

Приватна фірма «ГАРАНТСЕРВІС»

код 21607864

08600, Україна, Київська обл., м. Васильків, вул. Фрунзе, 51-А, т.(044) 524-66-70

 

 

 
До детальної оцінки всі пропозиції були розглянуті на їх відповідність кваліфікаційним
 критеріям та іншим умовам документації конкурсних торгів (Протоколи:
-          розкриття конкурсних пропозицій №20 від  15.09.2010р.;
-          відхилення конкурсної пропозиції №20-в від 16.09.2010 р.) 

             

                  

 

 

 

 

6. Методика оцінки конкурсних цінових пропозицій
    

Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі наступних критеріїв:

а) ціна;

б) умови та порядок розрахунків;

в) термін виконання робіт.

Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.

Кількість балів кожної пропозиції конкурсних торгів визначається сумарно.
Максимально можлива кількість балів «X» дорівнює 100.

1. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 80 балам.

2. Кількість балів по критерію умови та порядок розрахунків дорівнює 10 балам.

3. Кількість балів по критерію термін виконання дорівнює 10 балам.

 

Методика оцінки

1. Кількість балів за критерієм “Ціна” визначається наступним чином.
Пропозиції конкурсних торгів, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів.
Кількість балів для решти пропозицій конкурсних торгів визначається за формулою:

X обчисл  = (Zmin/Zобчисл)*80, де

X обчисл – обчислювана кількість балів;

Zmin  - найнижча ціна;

Zобчисл – ціна пропозиції конкурсних торгів, кількість балів для якої обчислюється;

80 – максимально можлива кількість балів за критерієм  “ціна”.

 

   2.   Максимальна кількість балів по критерію Порядок та умови розрахунків дорівнює 10 балів.

           Кількість балів за критерієм Порядок та умови розрахунків визначається за наступним чином:

 

відстрочка платежу по факту виконання  от 25 (включно) календ. днів – 10 балів;

оплата по факту виконання з відстрочкою от 5  до 25 календарних днів – 7 балів;

попередня оплата до 30% - 1 бал.

 

3. Кількість балів за критерієм Термін виконання” визначається наступним чином.
Пропозиції конкурсних торгів термін постачання по якій найвигідніший (мінімальний) присвоюється максимально можлива кількість балів.
Кількість балів для решти пропозицій конкурсних торгів визначається за формулою:

  • X обчисл  = Тminобчисл*10, де
  • X обчисл – обчислювана кількість балів;
  • Тmin – найкоротший термін виконання (в роб. днях);
  • Тобчисл – термін постачання по пропозиції конкурсних торгів, кількість балів для якої обчислюється;

 

     Всі пропозиції конкурсних торгів, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання сумарного показника.
У випадку однакового значення показника «X» переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів
простою більшістю голосів за умови участі в голосуванні не менш двох третин членів комітету.
Якщо результати голосування розділилися  порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів..

                          

  7.  Оцінка пропозицій учасників Таблиця №2

 

Повне найменування, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ініціали (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі

Критерії оцінки конкурсних цінових пропозицій

Значення показників згідно з  конкурсними ціновими пропозиціями за критеріями оцінки

Кількість балів або інших оціночних одиниць за критеріями відповідно до методики оцінки (не заповнюється для процедури запиту цінових пропозицій (котирувань)

ТОВ «СИМВОЛ S»

код 32185988

40007, Україна, м. Суми, вул. П.Комуни 30/120, т./ф. (0542) 60-37-53

 

312757,79 грн.

Умови розрахунків

Відстрочка 25 кал. днів включно

Термін виконання

26 роб. днів

а) ціна: 80,0 грн.

б) умови розрахунків:

10,0

в) термін виконання

8,1

98,1

Приватна фірма «ГАРАНТСЕРВІС»

код 21607864

08600, Україна, Київська обл., м. Васильків, вул. Фрунзе, 51-А, т.(044) 524-66-70

354147,00 грн.

Умови розрахунків

Відстрочка 90 кал. днів

Термін виконання

21 роб. день

 

а) ціна: 71,2 грн.

б) умови розрахунків:

10,0

б) термін виконання

10,0

91,2

 

8. Результати проведення оцінки конкурсних цінових пропозицій
(рішення про визнання пропозиції найбільш економічно вигідною)
    Комітетом із конкурсних торгів було проведено голосування з наступного питання:

   Акцептування пропозиції учасника:

 

ТОВ «СИМВОЛ S»

код 32185988

40007, Україна, м. Суми, вул. П.Комуни 30/120, т./ф. (0542) 60-37-53

 
Шляхом голосування членів комітету  із конкурсних торгів одноголосно прийнято рішення «так». 
 Прийнято рішення визнати найбільш економічно вигідну пропозицію:

 

ТОВ «СИМВОЛ S»

код 32185988

40007, Україна, м. Суми, вул. П.Комуни 30/120, т./ф. (0542) 60-37-53

 

Переможцю торгів направити протягом одного дня  акцепт.  
Іншим учасникам торгів направити протягом одного дня повідомлення про результати. 

 

8. Склад комітету з конкурсних торгів:

 

 

Заступник голови комітету з конкурсних торгів

 Узунов Л.О.

 

____________

(підпис)

Відповідальний секретар комітету з конкурсних торгів

Чадронцева Л.М.

 

____________

(підпис)

Член комітету з конкурсних торгів

Величко Т.В.

 

____________

(підпис)

Член комітету з конкурсних торгів

Гусак В.В.

 

____________

(підпис)

Член комітету з конкурсних торгів

Остапенко Н.І.

 

____________

(підпис)

 

Мякушко М.В. (головний інженер)                                   _____________________

           

 

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів,

проректор з науково-педагогічної роботи,

 економічних та соціальних питань                     ______________В.П. Штуль

 

 

 

 

 

 

 

 

 Стор.4 Продовження  ПРОТОКОЛУ  №20-оц

 ОЦІНКИ КОНКУРСНИХ ЦІНОВИХ  ПРОПОЗИЦІЙ

                                            від “16” вересня 2010 р., 12-00

 

Повідомлення

учасникам про результати процедури закупівлі

 

1.Замовник

1.1. Найменування

Державний вищий навчальний заклад
 «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 02070884

1.3. Місцезнаходження

Україна м. Київ, 03680, пр. Перемоги, 54/1

2. Предмет закупівлі:

2.1. Найменування предмета закупівлі

Роботи з демонтажу та монтажу вікон металопластикових

2.2. Кількість товарів, вид виконання робіт або надання послуг

107 шт. одного типорозміру

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг

м. Київ, просп. Перемоги. 54/1 корп.№1; вул. Дегтярівська, 49-г – корп.№2-3

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг

 жовтень - грудень 2010 р.

3. Процедура закупівлі

Відкриті торги

4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі,
опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель.
16.08.2010 р. ВДЗ №33(421) оголошення №28340
5. Результат проведення процедури закупівлі:
5.1. Перелік критеріїв оцінки інших, крім ціни,
(із зазначенням їх вартісного еквіваленту або питомої ваги) акцептованої пропозиції конкурсних торгів.
«ціна» - 80,0 балів, «умови розрахунків»-10,0 балів, «термін виконання»-8,1 балів

5.2. Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції)

312757,79 грн. (триста дванадцять тисяч сімсот п’ятдесят сім гривень 79 коп.)

5.3. Ціна за одиницю товару (у разі здійснення закупівлі товарів)

5.4. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів,
що визнана найбільш економічно вигідною. 16.09.2010 р.

5.5. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:

5.5.1. Дата прийняття рішення

5.5.2. Причини

6. Інформація про переможця торгів:

6.1. Найменування

ТОВ «СИМВОЛ S»

6.2. Ідентифікаційний код  32185988

6.3. Місцезнаходження, телефон, факс 
40007, Україна, м. Суми, вул. П.Комуни 30/120
6.4. Номер телефону, телефаксу   т./ф. (0542) 60-37-53
 

 Голова комітету з конкурсних торгів,

проректор з  науково-педагогічних,

 економічних та соціальних питань                                                      Штуль  В.П. 

 

 

 

 Заступник голови комітету з конкурсних торгів Узунов Л.О  т./ф. (044) 371-61-72                                                                           

 

 

Повідомлення

про акцепт конкурсної пропозиції

 

1.Замовник

1.1. Найменування

Державний вищий навчальний заклад
 «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

1.3. Місцезнаходження

Україна м. Київ, 03680, пр. Перемоги, 54/1

2. Предмет закупівлі:

2.1. Найменування предмета закупівлі

Роботи з демонтажу та монтажу вікон металопластикових

2.2. Кількість товарів, вид виконання робіт або надання послуг

107 шт. одного типорозміру
2.3. Місце  поставки товарів, виконання робіт чи  надання послуг) 
м. Київ, просп. Перемоги. 54/1 корп.№1; вул. Дегтярівська, 49-г – корп.№2-3

3. Процедура закупівлі

Відкриті торги

4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі,
опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель.
16.08.2010 р. ВДЗ №33(421) оголошення №28340
 
5. Учасник – переможець

5.1. Найменування

ТОВ «СИМВОЛ S»

5.2. Ідентифікаційний код  32185988

5.3. Місцезнаходження, телефон, факс 
40007, Україна, м. Суми, вул. П.Комуни 30/120, т./ф. (0542) 60-37-53
6. Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції)

312757,79 грн. (триста дванадцять тисяч сімсот п’ятдесят сім гривень 79 коп.)

7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції)

16.09.2010 р.

8. Кінцевий строк укладення договору про закупівлю

16.10.2010 р.

 

 

 

 Голова комітету з конкурсних торгів,

проректор з  науково-педагогічних,

 економічних та соціальних питань                                          Штуль  В.П.

 

 

 

 

 

 

 

 Заступник голови комітету з конкурсних торгів  Узунов Л.О.   т./ф.(044) 371-61-72                                                                         

 

 

 

 

 

 

 




©  Київський нацiональний економiчний унiверситет
-
-
-
webmasterkneu@kneu.kiev.ua
all is ok